piątek, 7 listopada 2014

Już czas! 8 listopada...

Cześć!
Jak pewnie Wasz kalendarz wskazuje, jest 8 listopada, czyli dziś ponowne otwarcie bloga! Zastanawiałam się długo nad zasadami bloga, lecz wymyśliłam, i myślę że są dobre. Pojawią się one w następnym poście.

Ale chciała bym Was przeprosić że nie ma nagłówka bloga, ale jeszcze trochę i na pewno się pojawi.

Mam nadzieję że cieszycie się tym że wróciłam, bo dużo bloggerek o MSP odchodzi. Np: Sspectra i Patricia45. Nie mówię że mam taką samą sławę jak one, ponieważ na liczniku odwiedzin mam tylko 43 odwiedziny. Ale cieszę się że tak odwiedzacie mojego bloga :).

 Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!