środa, 6 maja 2015

Przegląd forum [2]

Cześć Movie Star's!
 Z tej strony Ola! Dziś przychodzę do Was z notką pt:. "Przegląd forum". Jest to seria z początków. Pierwszy post z tej serii - kilk. Ale zmienił się mój sposób pisania. Wtedy witałam się jeszcze powitaniem "Cześć". Takie zwykłe powitanie.
Okay, czas przejść do posta. Więc nie gadam i zapraszam!

1. "Pytanie czy wyzwanie"


Kolejna zabawa. Bardzo mi się podobają. Można wykazać się pomysłowością, a jednocześnie się bawić. Ahh, pamiętam te stare czasy gdy nie było kratek i były zabawy typu "Skojarzenia". Nie chodzi mi o nic niestosownego, wręcz przeciwnie. Pamiętam tą zabawę. Chodziło o to by napisać z czym kojarzy Ci się to słowo. Widzę tego coraz mniej na forum, a kratki czasem utrudniają więc... Nie ma większego sensu.

2. "Oh, misty eye of the mountain below"


Kolejna zabawa. Nigdy jeszcze nie widziałam jej na forum. Ktoś musiał mieć pomysł. Sama się w to pobawiłam. Podałam skrawek tekstu z mojej ulubionej piosenki - Hold my hand

[19:38] Zaraz wracam!
[19:39] Jestem. Rodzice dzwonili czy chcę coś z McDonald's.

3. "ROZDAJE PREZENTY"

Napisałam ten komentarz dla sprawdzenia. Nie dostałam prezentu. Cóż. Denerwują mnie takie tematy. Tylko zaśmiecają forum. Przecież wiadomo, iż nigdy nie będzie ostatniego komentarza. Komentarze będą się mnożyć i mnożyć. Dlatego też twórca tematu nie będzie mógł być oskarżany o oszustwo. No sprytne, sprytne.

Dobrze, to już koniec naszej przygody w świecie Forum! Piszcie, czy seria ma zostać. Do zobaczenia w kolejnej notce!

Pozdrawiam, Misia882234!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!