poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Coś o mnie ;).

Cześć!
Na MSP nie ma nic ciekawego więc postanowiła opowiedzieć coś o sobie :-).
1.Mam na imię Ola.
2.Mam w tym roku 11 lat.
3.Mam 2 psy rasy husky Oskara i Frytkę (Moja oryginalna nazwa :D) i kota Łatka.
4.Mieszka na "zadupiu".
5.Na MSP nazywam się Misia882234
6.Moje ulubione blogi: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com patricia45-msp.blogspot.com
7. Uwielbiam kolor różowy.
8. Co każde słowo mówię JeJ.
9. Uwielbiam zmieniać wygląd bloga.
10. W przyszłości chcę zostać weterynarzem lub malarką.
Mam nadzieje że podobał Wam się ten post.

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!