wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowy wygląd bloga.

Cześć!
Pewnie już widzieliście nowy wygląd bloga :-)?
Już mam nawet pomysł na nowy :D. Jak już pisałam w poście "Coś o mnie." uwiebiam zmieniać wystrój bloga. Zapraszam na nowego bloga  ViQusi. Bardzo ma ładny nagłówek, mam nadzieję że to samo myślicie o nagłówku na moim bogu.
Jeszcze dziś pojawią się takie posty:
1.Look nie dla Vip.
2. Dziwna wiadomość!
3. Słowo "flase" w czasie czatowania.
Mam nadzieję że moja mama nie będzie chciała kożystać z komputera i napiszę wszystkie posty :-).

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!