sobota, 4 października 2014

Look "Sweet and beautiful"

Cześć!
Dziś pokażę Wam look, który zrobiłam dziś rano kiedy się nudziłam. Nazywa się "Sweet and beautiful". Jest on z nowego konkursu, i kosztuje 1.800 StarCoin's.
1.
Jest on bardzo skromny. Zawiera tylko trzy rzeczy. Włosy, sukienkę, buty. Bardzo mi się podoba, i jeszcze te kolory. Są śliczne. Podobają mi się look'i w tych kolorach.
2.
Look w kolorach w których teraz prezentuje się blog. Chyba jest on najbardziej słodki ze wszystkich.
3.

Ten mi się najbardziej podoba. Żółto-Brązowy. Jak zarobie sobie StarCoins, to sobie go kupię.

Dziękuję za przeczytanie tej notki.

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!