środa, 22 października 2014

Przepraszam za małą przerwę.

Cześć!
Na wstępie chcę przeprosić za małą przerwę, ale musiałam odpocząć od komputera. Ale teraz jest dobrze. Moje oceny się polepszyły, i jestem wykuta na cały miesiąc z każdego przedmiotu. Lecz mam kilka zmian które wprowadze na bloga.

-Zmiany wyglądu będą co miesiąc! A jeśli chodzi o wyglądy świąteczne to będą max 3 tygodnie! 
-W pierwsze dwa dni każdego miesiąca będzie się pojawiał tylko jeden post!
-We weekendy mogę nie napisać posta! 
-Jeśli nie podoba Ci się jakaś rzecz, lub czyjeś zachowanie zgłoś to do mnie. 

Kontakt:
-MovieStarPlanet - Misia882234 
-Chat blogowy - priv

To chyba tyle.  Teraz odświerze bloga i zrobię Halloween'owy wygląd bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!