czwartek, 29 stycznia 2015

Nowy członek załogi!

Cześć Movie Star's!
Tu Ola! Dlaczego piszę "Tu Ola!"? Przecież sama prowadzę tego bloga. A, a, a! Już nie!
Moja przyjaciółka Lady ViQus dołączy do mojej załogi bloga. Mam nadzieję że się cieszy.
Dobrze, ale chciała bym powiedzieć, że nie zrobiłam konkursu na redaktora, ale mam zamiar. Nie mam już czasu na pisanie postów. Ale konkurs na redaktora odbędzie się jak będziecie często komentować notki! Nie tylko moje, ale też Wiktorii.

Dziękuje za przeczytanie notki! Czy cieszycie się, że będzie nowa redaktorka? 

Pozdrawiam:

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że mogę dołączyć do twojej załogi :) Nie zawiodę cię

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!