czwartek, 29 stycznia 2015

Troszkę o mnie... ~Lady ViQus

Cześć Wszystkim!

Z tej strony Wiktoria, jestem nową Redaktorką tego bloga.
Ola już w jednym poście wspomniała, że pojawię się na blogu.
W moim pierwszym poście chciałam napisać coś o sobie abyście mnie bardziej poznali :).

A więc mam na imię Wiktoria jak wiecie.
Mój wiek wam chyba jest nie potrzebny.
Gram w MovieStarPlanet już jakieś 4 lata. Miałam wiele kont ale hackerzy...
Na moim dostępnym koncie gram już 1 rok. Na MSP Nazywam się Lady ViQus,
można zapraszać do znajomych :)

Szczerze mówiąc zdziwiłam się Ola chciała mnie zaprosić na bloga.
Ale mam nadzieję, że uda mi się przyzwyczaić do tego bloga oraz do Was :).

Dzięki, jeżeli to przeczytaliście!
Ja już się z wami żegnam i oczywiście pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!