sobota, 11 kwietnia 2015

Kilka dni przerwy + Niespodzianka!

Witajcie MovieStar's!

Przepraszam, że kilka dni nie było postów. Musiałam się uczyć na sprawdzian z matematyki.
Ale już wracam, więc będą posty codziennie, przynajmniej się postaram. Mam również inne blogi na głowie, więc jest mi ciężko.

Blog Mojego Kuzyna! (Zajmuję się nim. Kliknij! )
Blog Mojej Przyjaciółki! (Też się nim zajmuję! Kliknij! )


Zanim już skończę tego posta mam jeszcze jedną  informację!

Jeżeli nie będzie posta w jakiś dzień to znaczy, że przygotowuję coś na bloga. Jeszcze nie mogę wam powiedzieć co to będzie.


Pozdrawiam, Pa!

3 komentarze:

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!