sobota, 4 kwietnia 2015

Redaktor Bloga!

Heeeeey!

Tu znów Wiki! Dzisiejszy post nie będzie o MSP ale również jest ważny.
Poszukuję Redaktora na Bloga!
 Zgłoszenia proszę wysyłać na MSP lub na E-Mail.
MSP - Lady ViQus
E-Mail - Lady.ViQus@op.pl

Wymagania:

- Znajomość Ortografii,

Nie wierze - Źle!

Nie wieżę - Źle!

Nie wierzę - Dobrze!

- Po prawność językowa

- Konto Google

- Pomysły

- Czas

Miło by było gdybyś miał np. Skype, Facebook itp. Żeby się jakoś dogadywać w sprawie bloga.

Zgłoszenia na Redaktora:

Zgłoszenia powinno się wysłać na mój E-Mail (Chwilowo nie działa, Coś się zepsuło) Lady.ViQus@op.pl.
Jak powinno wyglądać zgłoszenie?

Na Przykład:
Cześć/Hey Mam na <Imie>, Interesuję się <Hobby>. Zgłaszam się na Redaktorkę, ponieważ jestem <Cechy np. Pomysłową, Kreatywną> Dziewczyną/Chłopakiem. Oto moja notka :

<Notka>






Mam nadziej, że notka Ci się spodobała!

<Nick na MSP>


Zgłoszenia przyjmuję do 20 Kwietnia 2015 r.

Mam nadzieję, że zrozumieliście :)

Zapraszam. Pa!

1 komentarz:

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!