sobota, 14 lutego 2015

Anonymous - Śmiać się czy bać?

Cześć Movie Star's!
Dziś napisał do mnie Anonymous! Jestem załamana. Pierwszy raz napisał do mnie hacker. Nigdy nie myślałam, że napisze do mnie hacker. Poradźcie mi, co mam zrobić? Może pokażę Wam screeny?



Ratunku :(. Co ja mam zrobić? Co prawda nigdy nie wierzyłam w hackerów, ale wszystko jest możliwe. Ogólnie on/a ma napisane w statusie słowo "hack", ale nie zakratkowane! Słyszałam, że hackerom słowa typu: hack itp się nie kratkują.

Co o tym myślicie? Co mam robić?

Pozdrawiam:


PS: Z powodu obawy o moje konto, jestem na koncie zastępczym! Nazwa: UmbrellaGirl. (Nick bez kropki!) Tam możecie do mnie pisać właśnie na tamto konto! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!