niedziela, 15 lutego 2015

Look'i do nowego konkursu!

Cześć Movie Star's!
Tu Ola! Po pierwsze powiem Wam, że zakończyłam sprawę z Anonymous'em. Zgłosiłam, zablokowałam i zmieniłam hasło. Wiem też, że to nie prawdziwy hacker. Napisaliście mi to, ale na wszelki wypadek zabezpieczyłam się. Dobrze, jeśli sprawa z hackerem zażegnana to przejdźmy do tematu posta. Przedstawię Wam look'i do nowego konkursu. Powiem tyle. Nienawidzę Walentynek! Po prostu nie lubię! Dostaję Walentynki, mam chłopaka, ale ja i tak ich nie lubię! Oczywiście ja, jak to ja nie świętowałam Walentynek, tylko zajadałam się lodami Manhattan. Więc jeśli look'i będą dość "mroczne" lub nie w klimacie Walentynek, to wiecie czemu.

Bad romance!
Look w ciemnych kolorach i kolorowe włosy. Spodobało mi się to połączenie. Według mnie nazwa bardzo pasuje do klimatu tego look'a. Jest słodki, a za razem "niegrzeczny". 

I don't like valentine's day!
Ten look bardzo mi się podoba. Lekki i ładny. Za kolorystykę muszę podziękować MSP! Widać, że coraz lepiej ją dobierają. 

Drobny druczek!
Look'i robiłam "dla siebie", więc jeśli Ci się nie podobają, to nie hejtuj lecz skrytykuj!

Pozdrawiam: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!