poniedziałek, 16 lutego 2015

Redaktorzy poszukiwani!

Cześć Movie Star's!
Nadszedł ten dzień! Ola robi konkurs na redaktora!

Wymagania: 
- Znajomość ortografii,

Wierz , że? - Źle!
Wiesz, ze. - Źle!
Wiesz, że? - Dobrze!

- Znajomość interpunkcji,

- Poprawność językowa,

- Konto google,

- Pomysły na posty,

- Czas.

Zgłoszenia:
Zgłoszenia wysyłamy na e-mail  misia882234@wp.pl Jak powinny wyglądać zgłoszenia?

Np:

Cześć, jestem (imie) i interesuje się (hobby). Zgłaszam się ponieważ jestem (cechy np: kreatywną i pomysłową) dziewczyną/chłopakiem. Oto moja próbna notka:

(Notka)


Mam nadzieję, że moja notka się spodobała! 

(Nick na MSP)

Zgłoszenia wysyłamy do 28 lutego br!

Uwaga poszukuję też graficzki! Kogoś kto będzie się zajmował wyglądem bloga. Chętni niech prześlą swoje prace na e-mail blogowy: misia882234@wp.pl


Pozdrawiam:



3 komentarze:

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!