poniedziałek, 29 września 2014

Koniec lenistwa + Nowe koło fortuny.

Cześć!
Jak wiecie notki na blogu ostatnio pojawiały się dość żadko. Było to spowodowane tym że jestem "leniwa". Nie że nie chce mi się nic, ale nie czuję tej zachęty do pisania. Ale to się zmnien. Już jutro pojawi się minimalnie 3 posty. Na pewno napiszę 3. Jutro kończę 11:15 więc na pewno pojawi się notka.
Okej przejdźmy do kolejnego tematu posta, czyli "Nowe koło fortuny". Koło tak jak koło. Kolory takie same, ale jest nowy znaczek obok sumy StarCoins.
Jest tam (w kółku) napis SC. A w środku koła jest zamieszczona liczba ile razy możemy zakręcić kołem. Niestety, zdjęcia nie mam. 
Wg mnie koło jest teraz gorsze. Jedyne co mi się podoba to to że w środku jest liczba ile razy możemy zakręcić kołem, a to SC obok liczby jest nie podtrzebne. 

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!