wtorek, 9 września 2014

Link na stare MSP (Bez wirusów)

Cześć!
Już jest trochę puźno 21:10. Jak wiecie po MSP krąży link do starego MSP, które jest bez wirusów. Weszłam ale były sztraszne lagi. Próbowałam się zalogować na stare konto to ładowało się 20 minut. I tak się nie zalogowałam ;P. Jeśli chcesz zrobić nowego użytkownika to i tak nie zrobisz bo są straszne lagi.
Tutaj porównam zdjęcia.
1. Ekran logowania:
Ten napisz na środku to (chyba) informacja że istnieje nowe MSP i że ta strona nie działa.
Nowy ekran logowania:
Trochę się zmieniło :). Pamiętam jak byłam w I klasie i zawsze jak nam pani na informatyce kazała grać to wchodziłam na swoje stare konto na którym posiadam unikat. Jest to sukienka w... buziaki (?!). Pewnie kojarzycie ;). Jutro dam kilka zdjęć z mojego starego konta i historie tego konta. Ooo... Zapomniałam o najważniejszym ;). Oto link do starego MSP. Mam nadzieję że post Wam się spodobał. I jeszcze pytanko do Was. Co wy sądzicie o starym MSP?

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!