czwartek, 18 września 2014

Przepraszam za brak postów. + Unikatowy konkurs!

Cześć!
Pewnie zauwarzyliście że na blogu nie ma postów... To dlatego że miałam przeprowadzkę. Naprawde to mam jeszcze dużo do rozpakowania, nauczenia i do przeczytania lekture. Niestety już koniec wakacji... Szkoda że nie trwają dłużej. No ale przejdźmy do tego że już od dziś na MSP jest konkurs w którym są unikaty!
Gdy to zobaczyłam na informatyce to zapomniałam że jestem na lekcji i zaczełam wrzeszczeć. Pan od informatyki myślał że zepsułam komputer, ale mamy spoko nauczyciela więc nie musiałam się tłumaczyć pani Dyrektor. Uff...
Ale z innej beczki. Każdy z moich znajomych ma w opisie "Unikaty!!!", "Unikaty nareście!" i "Ale się cieszę! Unikaty!". Bardzo się cieszę. Zaraz z moich dwóch "dodatkowych kont" wyślę sobie te które zakupiłam. Zrobię z nimi jutro look'a ale dziś jeszcze mam inne tematy na posty. 
Tu dowiecie się więcej o unikatach: Blog XxPorshiaXx 

Pozdrawiam
Misia882234
Ola  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!