poniedziałek, 8 września 2014

O histori Toshie Shirai.

Cześć!
Pewnie wiecie o czym dziś będę pisać. Będę piszać o dobrze już Wam znanej użytkowniczce Toshie Shirai. Ostatnio na jej Ask'u ukazało się kilka nowych odpowiedzi. Jedna brzmiała tak:
                                    *Kiknij by powiękrzyć*
Hymm... Toshie okłamała. No ale każdy kiedyś w życiu kogoś okłamał. Nie będę wytykać jej tego bo nigdy nie interesowałam się jej kontem i nigdy z nią nie pisałam. Nawet chciałam do niej napisać ale pomyślałam. Po co do niej pisać? I tak pewnie będzie tylko opowiadać coś smutnego i doda znaczek ~. Więc postanowiłam że nie będę wg się nią interesować. Ale jak byłam na blogu Sspectry to zobaczyłam wpis o Toshie i zobaczyłam że chodzi tam o jej Ask'a. I dziś sobie tam wchodzę a ona ma nowy opis w którym jest napisane tylko to: Aurelia | #hot13 | RihannaNavy |. Gdy czytałam pytania i odpowiedzi to natknełam się właśnie na to i postanowiłam to wrzucić tutaj, na bloga. 
O jeju ale się rozpisałam :-). Mam nadzieję że post Wam się spodobał. I pytanie do Was. Co wy sądzicie o Toshie Shirai.

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!