piątek, 19 września 2014

Mój dzień szkolny.

Cześć!
Dziś nie mam za ciekawych pomysłów na posty, ale opiszę mój dzień szkolny.

W-F: Pani oceniała z prowadzenia "rozgrzewki" moją koleżankę i graliśmy w Hokeja (Jak to się pisze?!)
j.polski: Pani dała nam kartę pracy.
j.polski: Pani kazała nam przeczytać w podręcznikach wiersze/bajki Jana Brzechwy, Ignacego Krasickiego i Aleksandra Fredro. Puźniej mieliśmy je omówić i opisać wybrany wiersz.
zaj.techniczne: Pisaliśmy o włóknach, a pani pisała jakie mamy przynieść materiały ponieważ będziemy robili Etui do telefonu.

Dziś lekcje miałam do 12:25. Odrobiłam już lekcje zjadłam sobie i jeszcze trochę poukładałam w pokojó. Mam nadzieję że dziś już skończę. (Dla tych co nie czytali tamtego posta to niech wiedzą że się przeprowadzam dlatego układać w pokojó

Pozdrawiam:
Misia882234
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz pomyśl!
- Ile muszę się starać by napisać notkę,
- Czy napisał/a byś lepszą notkę.
Anonimowi użytkownicy mają zakazane pisać komentarze, z powodu dużej ilości tzn hejtów!